Friday, May 1, 2009

selesema babi semakin berleluasa.

hari ni Minachi ke Kuala Lumpur.
aku bagi lima puluh ringgit.
mau beli kasut konvo katanya.
sekarang aku tengok One In A Million.
aku cari2 juga Minachi dari kaca tv.
emak kata Minachi jugak pergi tengok One In A Million sebab nak tengok Tomok.
(aku rasa Tomok ada kelas bila masuk OIAM)
tapi aku rasa mesti Minachi duduk belakang sekali.
(sampai Tomok hanya nampak Tomok tapi tak nampak hidung)

hari tu Adik balik dari PLKN.
Adik sudah kurus.
beratnya sudah turun 7kg dari berat tut tut.
(aku nak bagitau, tapi aku takut Adik tak bagi bagitau)
aku tgk Adik juga sudah nampak jantan.
sudah sedikit hitam, sudah nampak matang.

Hanna pun dah umur 21hari.
sudah pandai ketawa bila diagah.
nampak semua gusi bila ketawa.
(nanti aku upload gambar Hanna sedang ketawa)
sangat comel seperti aku sedang tidur.
(aku pun tak tau aku cantik ke tak waktu tidur sebab aku tidur)
berat Hanna pun dah tambah 200g.


.
.
.
.
.
.
.

aku pun tak tau nak tulis apa.
tapi aku saja nak tulis.



p/s: Hanna bangun, mama mau cium. :p

No comments:

Post a Comment