Wednesday, April 22, 2009

My Princess



Ini anak aku.

Anak yang telah aku mengandungkan selama 9 bulan 2 hari.
Alhamdulillah, semuanya selamat.
Anak aku juga dilahirkan sempurna sifatnya.
Syukur Alhamdulillah kepadaNya.

Secara rasminya, aku telah menjadi Mama.
Satu perasaan yang tidak dapat untuk digambarkan dengan kata2.
Hanya setelah anda menjadi seorang ibu/mama/umi/emak barulah anda dapat menyelami perasaan itu.
Perasaan indah yang dikurniakan oleh yang Maha Esa kepada orang perempuan.

Kesakitan hendak melahirkan semuanya akan dilupakan setelah lahirnya anak.
Kesakitan yang tidak dapat dirasakan oleh orang lain melainkan anda bakal menjadi seorang ibu/mama/umi/emak.
Tetapi sakit tu tak seberapa selepas melihat anak yang kite kandung lahir ke dunia.

aku mase kecik anak aku masih kecik


Oleh itu
Anda2 semua jangan melawan cakap ibu/mama/umi/emak.
Kerana syurga itu dibawah telapak kaki ibu.
Kerana perit jerih ibu melahirkan kita ke dunia.
Kerana itu syurga itu diibaratkan di bawah telapak kaki ibu.

No comments:

Post a Comment