Tuesday, March 10, 2009

Testing....testing.....testing

Setelah di dedahkan dengan blog2 yang sangat menarik, ia juga telah menarik minat aku untuk mencuba cuba melibatkan diri dengan menulis. Ternyata, ia bagus bangat untuk kita meluahkan perasaan tanpa ada rasa segan bila orang lain ketahui bagaimanakah rupa kita dikala mereka mengetahui isi hati ini... (mesti kalo adik aku baca, mereka akan ketawa terbahak2, dan kerana merekalah aku terpengaruh dengan semua ini...)

kepada minachi, kau jangan gelak akak lebih2

Pengenalan:

1 Status : berkahwin dan bakal menimang cahaya mata (adakah keterpengaruhan aku untuk menulis blog disebabkan oleh itu?)

2 Hatimu Hatiku telah di utarakan oleh suami tercinta dengan kata2 pemujuk "kitakan memang jiwang..." diikuti dengan senyuman dan semoga senyuman itu sentiasa memujukku...

3 Aku suka Yuna, gadis bertudung yang pandai bermain gitar bak kata FBI (Hot FM)

4 Apabila aku memaklumkan apakah pekerjaan aku kepada kawan2 zaman persekolahan, mesti mereka akan berasa sangat hairan, kerana aku sangatla tidak berbakat di dalam bidang itu.

5 Aku sentiasa berharap aku akan menjadi lebih cantik selepas ini.

1 comment: